måndag 2 september 2013

Låter det landa lite, bara.

En hel del slit, jobb och packande hit och dit ligger bakom oss. Pjuuuuuh säger jag bara! feng shui konsulten i mig fällde nog några tårar av frustration mitt i flytten, hehe. Med tre av tre sjuka familjemedlemmar, oh my! Ett balanserat liv betyder inte ett perfekt liv, yin och yang. Love that! 

Men nu, nu är vi här och endast en stor boll av lycka finns inom mig och sveper fötterna under mig. För jag vet att det är här vi ska vá. Idag är det ändå sjukdag som gäller för oss. Tassar omkring och stirrar på våra ytor (och hostar.. hostar och hostar..) Planerar, funderar och tar det lugnt.

Kära ni, jag hoppas ni har det bra. Här en liten del av köket där jag sitter och dricker mitt ingefärathé.


Gissa glädjen när jag ser att bloggen fått en del länkningar under mina dagar borta, bland annat härifrån, tack!!

11 kommentarer:

  1. Krya på er! Tids nog får ni ordning i nya hemmet.. Hade ju hoppats kunna delta i feng shui-kursen via Folkhälsan, men det krockar med jobbet...:/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Christina!!

      Nej men äsch vad synd med kursen! Men jag håller dig på listan! mailar dig om
      det ordnas något längre fram i Vasa.

      Kram

      Radera
  2. Vad fint du hunnit pyssla iordning redan!

    Det var inte illa att självaste Frida länkat!

    Krya på dig!

    Kram Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du!
      HÄr hostar vi ikapp ännu, men
      snart borde det väl ge upp, hehe.

      Kram till dig!

      Radera
  3. Vilken fin liten bit du visar. Fast ingefärthe not my cup of the. Jag avskyr ingefära smakar parfym:)
    Linnéa

    SvaraRadera
    Svar
    1. ...meen, testa färsk ingefära med liten klick honung. Hur gott som helst!
      Promise!

      Kram

      Radera
  4. Ser jättefint ut..:-)

    Stor krya på er kram
    Susanne

    SvaraRadera
  5. Krya på er! Vi fick lite tajt om tid i söndags, å så va vi lite rädda för nå envisa host-baciller, men vi kommer jättegärna snart på besök!!!! Finns liksom många bra anledningar att ta sig till jeppis nu! Hurra! Kramar i massor och hoppas ni tillfrisknar fort! /h

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, ingen fara! Förstår nog.
      Hör av er bara när det passar. Ser framemot att få er hit!

      Kram

      Radera
  6. Härligt med nytt hem, mindre kul med höstbobborna som kom fast det ännu är sommar, nästan. Ser väldigt mycket framemot fler bilder... :-)

    SvaraRadera