lördag 2 mars 2013

Förändringars tid.


Har haft många projekt på gång här hemma på senaste tiden. Mer och mer grafiskt har sökt in sig hos oss en längre tid. Men ärligt, jag blir lite tokig nu. Vill gärna ha många projekt på gång men nu måste något av dem knytas ihop! Är ganska säker på att det finns andra som tycker likadant i detta hus just nu. Älskling, du tycker väl fortfarande om mig? Fniss.




Min bror gav mig eltejp "dehär behöver du". Jaha liksom. Men visst - det behöver jag. Älskar att tejpa, det gör bra för mitt föränderliga gränslösa tankesätt här hemma (och för våra väggar och för vårt förhållande). Tack bror!












Lördag - marsmånaden är korkad och det är lite extra roligt tycker jag!

Maaliskuu on jo aluillaan ja me yritämme solmia kaikki projektit jotka olemme aloittaneet. (Nå, ehkä se olen minä joka olen aloittanut ne) Mutta nyt saa riittää! Tavarat pitää saada paikoilleen, maalipurkit kaappiin ja sohva istuimakelpoiseksi taas. 

Mustavalkoinen graafinen ilme tekee paluuta kotiimme. Ja se tuntuu freesiltä. Kiitos veli kun annoit sähköteippirullan. Et ehkä antanut sitä sisustustarkoitukseen, mutta hei, ei kai sillä niin väliä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar