söndag 6 januari 2013

Cravings.


Tine K

Något som får mina pupiller att utvidga sig och hjärtat att slå lite snabbare är naturmaterial, och redan i några år har jag försökt samla på mig sådana godingar. Blev glad i hjärtat när jag såg denna bild. En rund jordfärgad matta. Perfekt till våra gråa golv för att skapa en varmare känsla. Perfekt i sin form för att stoppa en rusande känsla när man har öppen planlösning som vi. Perfekt även till någon med vita golv. 

Normann Copenhagen Tablo/ Finnish Design Shop

Personligen har jag alltid haft svårt med att få vita möbler att passa in hos oss. Snyggt hos andra - men känns inte bra hemma hos oss i längden. Men det är något magiskt med kombinationen vitt och jord. Detta bord känns så barnvänligt med sin runda form och jag tror att den viskar ut mitt namn... hör ni?

Bilder: Tine K 
Normann Copenhagen Tablo/ Finnish Design Shop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar