onsdag 10 juli 2013

Tine K home och mycket mer...

Medan vår lilla skatt sov sin dagssömn idag hämtade jag inspiration och samlade information om produkter medan vi yrde runt Helsingfors. Bilden är från Nougat.  Så underbart mysig butik! Det fanns ett REA bord. Ojoj. 


Jag kunde inte bestämma mig om Tine K:s runda matta skall flytta hem till oss eller ej (ej med på bild tyvärr). Gick ändå ut med lättsamma steg eftersom liknande produkter nu finns nära min hemkommun, är osäker på om den runda mattan finns där dock.. Hursomhelst, ni bara måste kika in Legera i Kokkola! Alla godingar och lite till under ett och samma tak. Pure love från min sida till den otroliga butiken med noggrannt utvalda produkter som får hjärtat att slå litelite snabbare!

Jag måste nu svalka mina fötter och kramas med en kryllhårig minityp som har ropat mammaa hundra gånger på under en minut. Vi snackar rekord här tror jag! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar