tisdag 16 juli 2013

Olivträd, pompoms och Residence.

Njuter ni också av en lite murrig dag idag? 


Det gör jag, tillsammans med choklad och lite inspiration. Jag fick äntligen tiden att bläddra i senaste Residence som har rest med mig genom hela Finland utan att få uppmärksamhet. Ni som följt mig från början vet att Daniella Witte inspirerar mig. Massor. För jag tycker att det är så underbart inspirerande att man kan finna den stilla balansen i den råa miljö som hon ofta använder sig av. I tidningen finns en artikel om henne om någon missat den, bilder finns även på hennes blogg.



Svärmor prickade mitt i prick när hon kom med Dark Mint Choko från Pirkka... mmm. Testa den en grå dag som denna... Jag lovar att livet känns ljusare! Yum.

2 kommentarer:

  1. Vilken vacker lykta, vart kan man få tag i en sådan? :)
    Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Annika. Vad roligt att du hittat till min blogg!

      Lyktan är från Indiska (på REA just nu) Tips tips ;)

      Kram Nina

      Radera