tisdag 25 juni 2013

Naturligt it is.

Halloo fina junitisdag och sommarvärme! 

Jag hade egentligen tänkt fortsätta på temat kök idag och inleda en liten -feng shui rum för rum- kategori. Men det kommer lite senare, för nu blev det inte som jag hade tänkt. Då jag har en litenliten magsjuk trollunge vid min sida som har behövt all min uppmärksamhet och alla mina två armar för varma kramar och alla mina tio fingrar för pajjande av svettiga lockar. Och det skall hon få, självklart. 

Det blir en bild från uteplatsen idag istället. Hundkexen så gott som utblommade. Men fina iallafall. Ses snart hörni!











4 kommentarer:

  1. Fin bild.

    Åh nej, inte magsjuka! Hoppas att hon blir pigg fort och att ni klarar er.

    Kram Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Linda och tack fina!

      Vi mår faktiskt bra idag - alla tre.

      Stor kram till dig.

      Radera
  2. Usch, magsjuka i värmen! Hoppas det snart går över.

    Kram Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, vi vaknade alla friska ock krya idag!

      Ha en härlig dag!

      Kram till dig.

      Radera