söndag 26 maj 2013

Att inreda medvetet.


 Stirrar mig blind på vår vackra natur. 
Om och om igen.




Godmorgon fina ni som väljer att kika in här.

Hur många av er där ute köper fredagsbuketter?
Mitt tips till er är att söka mittpunkten i ert hem (rita ett kryss över er planlösning eller föreställ er den i tankarna på ett ungefär) för att hitta området för frid och balans, så att ni kan ställa buketten där.
Oberoende om man strävar att skapa feng shui i hemmet eller ej ger det en annan känsla i det man gör.
Detta är en liten del av att inreda medvetet och att förstärka sitt hem. Lovely säger jag som uppskattar sådana små stunder som ger mig lite extra.

Nu har vi en heeel söndag att fånga och Molly har redan dagens schema på klart. Det ska gungas, badas och studsas i studsmattan. Finns inget annat jag hellre skulle göra! Tjohejj!

.

Kuinka monet teistä ostavat perjantaikimpun?
Pieni vinkki: etsikää kotinne keskikohta joka symbolisoi tasapainoa ja harmoniaa ja asettakaa kukat siihen. Näinollen kukat saavat vieläkin suuremman arvon kodissanne.


1 kommentar:

  1. Önskar er en härlig söndag❤
    Hoppas solen lyser på er!

    Stor Kram

    SvaraRadera