måndag 25 mars 2013

Vecka 13 i mitt liv.

Hej måndag och kära ni, håller ni tummarna för mig denna vecka? Många bitar skall falla på plats de kommande dagarna. På onsdag sitter jag fastklistrad vid min telefon och väntar på ett samtal som håller mig lite spänd gällande mitt företag. Nästa vecka kör jag redan ut på konsultation. Idag eller imorgon hämtar jag betyg från Åbo Akademi och denna vecka blir certifieringsarbetet färdigt och skickas till Göteborg. Med andra ord, om ni ser mig yra omkring någonstans i Vasas möbelaffärer så vet ni var det beror på. 


Andas och fokusera är ord som snurrar i mina tankar. Mina tankar snurrar dock mera ivrigt än vår tvättmaskin för tillfället så det finns inget hejd nu. Ovan skymtar marsmånaden. På onsdag firar vi av många olika anledningar.

Mitt koncept är klarare än någonsin förut men långtifrån färdigt. Så om någon vill bolla ideér med mig  om företagande eller inredning och välmående så bjuder jag på kaffe. Riktigt gott kaffe! Fniss.  JA?




 Idag sitter jag fastklistrad här och ser över ett hus som är i byggnadsskede.


Ha en härlig måndag!

Tälle viikolle pitäisi mahtua sekä syntymäpäiväjuhlaa, tärkeitä puheluita, valmistuminen maisteriksi sekä myös viimeiset ponnistelut feng shui konsultin lopputyöhön. Siis, tällä viikolla ajatukset pyörivät siellä sun täällä!

Hyvää maanantaita teille, itse istun nyt alas työpöydän ääreen, enkä nouse ennenkuin kello näyttää 16.00!

2 kommentarer:

  1. heja heja! jag håller tummarna för att det blir ett positivt besked på onsdan! :) och jag kan intyga att du brukar bjuda på gott kaffe ;)

    SvaraRadera