söndag 31 mars 2013

Ledigheten fortsätter.


Kan knappt tro att två lediga dagar ännu väntar.
Det är kanske för bra för att vara sant.

Här kommer  hursomhelst en glimt av våra lediga lata dagar i en bildström:


 Jag fick dom finaste gula examensblommorna som har fått pryda kaffebordet.


... och vardagsrumsbordet.



... och arbetsbordet.

 För första gången i mitt liv är vardagsrummet komplett i sin helhet,
bara små saker skall hitta sin plats ännu.

Praktiskt, snyggt, feng shui och vår stil. 

Vad mer kan man begära av ett rum?
Inget, enligt mig.

Fastän jag har lovat mig själv att 
lägga feng shui på paus denna helj är det lite svårt, om jag ska vara helt ärlig.
Men brinner man för något, så gör man.

Ha en härlig solig dag! vi kommer troligtvis att parkera oss ute på terassen
och kisa för vårsolen tills vi får rynkor i pannan. Åh, du ljuva sol!

Meidän pääsiäinen on ollut hyvinkin värikäs kiitos ihanien keltaisien kukkien
jotka ovat koristaneet sekä kahvipöytää, olohuoneen pöytää sekä työpöytää. Kiitos!

Viihdyn niin hyvin olohuoneessamme tällä hetkellä.
Viimeinkin huone tuntuu meidän tyyliseltä. Feng shui olennaisena osana.
 Mitenkäs muuten.

Kaksi vapaa päivää odotta vielä
- mikä voisi olla sen parempaa!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar