måndag 4 mars 2013

Älskade Tablo bord.


Mina kvistar slår snart ut i blom. Tack mommo!







                                             Medan vädret där ute blir gråare och kallare sprider sig våren här hemma. 






Lyckokänslor sprider sig även i mig - men det beror på något helt annat än vädret. I helgen köpte vi vårt första gemensamma soffbord. Vi har bott tillsammans i ca 5 år. Det tog mig endast 1,5 år att vara helt säker på hurudan vi skall ha. Ni förstår kanske då, att det är julafton för mig såhär i början av mars.





Att han som jag bor med kallade den för kaffetallrik har jag ingen förståelse för. Den är ytterst liten, näpen, flyttbar och barnvänlig. Fin, fin, fin!



Färg och formmässigt precis det vårt vardagsrum behöver. Metall och jord finns representerade. I kombination - min favorit.


Jag kommer nu att tvinga mig ut från vårt hem, skulle helst av allt stirra på mina kvistar och bordet och det svarta skåpet (!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar