fredag 1 februari 2013

Inte vilken fredag som helst, inte.



Har denna vecka varit lite längre än alla andra veckor? Jag tror det. Det känns som en evighet sedan det var måndag och klockan ringde 07.30 och dagiskläderna låg och väntade på stolkarmen. Därför är det nog extra skönt att ta hand om hemmet idag medan ett litet yrväder sover. Att ljuset ger den extra energi som man behöver denna dagen på veckan tackar jag extra mycket för idag.






Ser ni att min murgröna håller på att forma sig till ett hjärta - helt av eget initiativ. Jag blir lite extra glad i hjärtat och faktiskt väldigt yr i huvudet när jag konstaterar att blomman står i vårt område för kärlek och relation enligt feng shui. Det är dom små sakerna igen... Dom små små bitarna som bildar en helhet som är värt att tänka lite extra på - och ja, ibland får dom små bitarna även mig att klia mig i huvudet och se ut som ett stort snirkligt frågetecken.


On perjantai ja tämä viikko on ollut jotain aivan muuta... Se on täyttynyt aivan uusilla haasteilla ja juuri siksi tämä perjantai on minulle erityisen tärkeä. Me pärjäsimme kahdestaan ensimmäisen päiväkotiviikon ja rakkaani saapuu kotiin tänään! Näettekö että kukkani on melkein sydämenmuotoinen? Feng shuin mukaan se sijaitsee meidän kodin alueella joka meille merkitsee rakkautta. "Kärlek och relation". Sen täytyy olla hyvä enne, vai mitä...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar