tisdag 19 februari 2013

Färg till köket!

Ibland saknar jag färg, färg och färg. Gräset är alltid grönare på andra sidan, eller hur. Därför vilar jag  idag mina ögon på Marimekkos hemsida.  - Givetvis höjs pulsen lite grann när man ser på allt det fina som finns där ute och jag får hålla mig i stolkarmen för att hålla mig i styr. Vi behöver inget, tyvärr. Eller jo! kökshanddukar, älskling, ja? Fniss.

Alla Bilder lånade från Marimekko.






Det är nästan lite orättvist att göra ett kollage på endast Marimekkos produkter - Självklart blir det fint. Hoppas ni gillar det ni ser iallafall. Jag skulle mer än gärna bjuda några mysiga brudar på en hejdundrans brunch med en härlig vårfräsch dukning som denna. Suck, ja. 



Joskus sydämeni kaipaa värejä ja sitä pirteää tunnetta joka vain tällainen ihana yhdistelmä voi luoda. Voih, kevät, tulethan pian! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar