fredag 18 januari 2013

En ständig kamp - att vara vän med sig själv.


Hur kan världens enklaste uppgift vara den uppgift som vi kämpar mest med? Vem är din bästa vän? Idag skriver jag ner 5 saker som jag är bra på. Jajja, du också? (okey, okey jag vet att precis sådana här klyschiga fraser och utmaningar ligger i riskzonen för ögonrullningar och du väljer kanske att aldrig komma tillbaka till min blogg nu) men tänk på dem iallafall, visst?

Mina styrkor är:

-Min energi när jag går igång på något.
-Att styra energin så att jag får saker gjorda.
-Att utmana mig själv.
-Att motivera andra.
-Min magkänsla (mitt bästa verktyg till allt i livet)

Bonus:
- Att läsa min sambos tankar. Fniss.




JA. Vi har vårt livs chans att skryta på oss själva lite extra just idag, just nu. Om vi vill.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar